Aanmelding en intake

 

U kunt uw kind zowel telefonisch als schriftelijk aanmelden.

Als u uw kind telefonisch aanmeldt, zal de telefoniste u wijzen op het aanmeldingsformulier op deze website. U kunt het formulier uitprinten en per post verzenden. Indien gewenst kunt u een aanmeldingspakket toegezonden krijgen. U kunt de telefoniste hierom verzoeken.

Zodra het aanmeldingsformulier en de verwijsbrief bij onze praktijk binnen zijn ontvangt u binnen 2 weken een vragenlijst per mail (met uitzondering van de vakantieperiode). Nadat ook deze vragenlijst binnen is zal er contact worden opgenomen voor het maken van een eerste afspraak. Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van de aanmeldingsdatum. Elders op deze site kunt u zien hoelang de wachttijd is. Indien uw huisarts van mening is dat de klachten dusdanig zijn dat er met spoed een behandeling moet worden gestart, kan deze dat bij de telefoniste aangeven. Wij proberen doorgaans om op zo kort mogelijke termijn een afspraak met u te maken.

Na de aanmelding volgt het intakegesprek. Dit is de fase van kennismaking: de hulpvragen, wensen en verwachtingen worden besproken en de mogelijkheden van OOSTEINDE kinderen en jeugd geschetst. Aan het eind van dit gesprek wordt afgesproken hoe het traject verder zal verlopen.